Als voorbereiding op de Strapdag, leerden we in de klas wat meer over Triatlon. Met voldoende weetjes op zak, speelden we vrijdag het Grote Strapdagspel! Zwemmen kwam niet aan bod, maar loop- en fietsopdrachten wel. Daarnaast kregen de verschillende groepjes ook weet-, doe- en puzzelopdrachten. We hadden het mooie weer mee en genoten van een fijne, sportieve spelnamiddag. Dikke dank je wel aan de helpende handen!
Schoolreis na het schoolfeest: een dag vol plezier!
Zoals elk jaar trokken de kinderen van de lagere school er na het schoolfeest weer op uit voor een fijne schoolreis. De leerlingen van het 5e en 6e leerjaar sprongen enthousiast op de fiets, terwijl Lees verder