🥾🚶‍♀️🚶‍♂️ Maandag 22 juni stapten we door het veld naar Hondenverzorging Kizzysalon te Oxdonk.  Weet je immers nog, ons thema huisdieren in maart?…  🐶🦴  Gewapend met fluohesjes, voldoende water en de nodige verfrissing begonnen we aan onze tocht. 💦  Kristin stond ons al op te wachten…  Gelukkig was er airco binnen, dat deed deugd.  Ze vertelde ons wat meer over de verschillende soorten hondenshampoos, waar ze juist de honden wast én zelfs met welke soort straal.  Hetzelfde met de lekker zachte handdoeken: klein, middelgroot of groot.  Alles is afhankelijk van het soort en ras hond. 🐩🐕‍🦺  De haardroger zorgde voor wat afkoeling. 🪮  Om nog maar te zwijgen over haar borstels, kammen en scheermachines, …  Voor elk hondje wat wils! ❤️  Zelfs tanden poetsen kan hier. 🪥  Op het einde krijgt elke hond zelfs een sjaaltje, wauw.   Wat is het fijn om hier een hondje te zijn, zo een verwennerij! ❤️  Wij kregen dan weer wat hondenparfum op onze snoet!   Hond Loesje mocht fungeren als model, haar haartjes werden getrimd en gekapt ter plaatse.  Daarna was het onze beurt, aan de slag met borstels en kammen!  We kregen er zelfs een sapje, een koekje én een gepersonaliseerde kleurplaat. 🧃🍪  Dankjewel Kristine van Hondenverzorging Kizzysalon voor de uitgebreide en leerrijke rondleiding.  Wij komen zeker terug! 👌🙏  Ook weer een dikke dankjewel aan moeke Simonne (Anna) en moeke Diane (Louaz) voor de grote hulp en begeleiding. 🥰